This is my Uppsala!

Så här ser mitt rum ut just nu:



Snabbkaffe i bästa Starbucks-muggen och ett glas C-vitamin! Bästa uppladdningen denna lördag! =)



Plugglappar...



Min blomma som klarar sig förvånansvärt bra (har jag några "gröna fingrar" trots allt?) och grötskålen.



Min nya lap-top! <3 Inköpt för egna besparingar och oboy-försäkrad.



Det värsta med att folkbokföra sig själv är tv-licensen... Men jag har ingen TV och den som står där är inte ikopplad så här ska inte betalas någon licens!



Festival-affisch och en rolig tidningsartikel som ni får läsa om ni kommer hit. =)



Min obäddade säng med Kalle Anka-tidningar på golvet... och Pompe! <3



El korridor!



La cocina = köket!



Cykelstället genom köksfönstret.



Mitt rum! (Kolla in orienteringskartan..)

Skriver lite mer senare. Nu ska det pluggas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0