Trött torsdag...

Imorse råkade jag nästan försova mig till första föreläsningen i teknisk rapportskrivande. Så trött är jag och hur många timmar som egentligen gått förlorade under de här veckorna vill jag inte vet. Men det är så väldigt kul!

I skrivande stund har två av mina klasskamrater dragit till pizzerian här i närheten för att köpa middag så jag passar på att blogga lite här i min ensamhet. Underbara Lykke Li spelar på Spotify. Vi håller på att baka bullar som vi ska ta med oss till en annan kursare där vi ska se på film och bara mysa. Sedan ska vi tagga till för det sista tältsläppet som är ikväll. Fadderkå har utlovat mycket bus och jag tror att det kommer bli grymt bra!

Igår förresten var det ju kräftskiva. Tyvärr kunde jag inte ta några bilder eftersom batteriet i kameran var slut, men jag ska försöka sno några från en kompis som jag vet tog en del. Kräftorna var goda och sällskapet ännu bättre. Alkoholen fick folk att släppa loss (typiskt!) och tältet dominerades av alla tekniska fysiker. Sista låten dj:n spelade var Teddybears "Hey Boy". Lite ironiskt tycker jag som missade Teddybears festivalavslutning i Göteborg, men istället fick de avsluta ett helgrymt tältsläpp... Hoppas ni förstod min tankegång där.

Snart kommer mina vänner och då blir det bullbak! =)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0